Välkommen till min blogg!

Här kommer jag att skriva mina funderingar och tankar ang min stundande gastric bypass.

Ska opereras nu i september, väntar på exakt datum....men prel v38 :)
Dagarna går så långsamt nu,
och man springer och kollar posten varje dag....men inget brev ang min op....:(
Har fått kontakt med några på www.viktop.se som också ska opereras i september, hoppas man kan stötta varandra och utbyta lite erfarenheter :) Kanske t.o.m träffas i K-stad

Nej nu ska jag "klippa" till gubben, inte så farligt som det låter......hehe trimmern ska fram

Natti natti och sov så sött  Jag och min yngsta dotter Saga 2år    Zzzzzz

Kommentarer
Postat av: FreddyKing

Hoppas du får som du vill. Och att det går bra.

2009-08-04 @ 22:47:42
URL: http://freddek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0