Hur denna dagen sett ut..

Steg upp 07.00 och väckte gubben och minstingen, trötta allihop....... Roger skulle vara på anställningsintervju kl 09.30 och Saga på dagis kl 09.00...
Kl 08.45 Väckte jag Elin och sen så körde vi......(snacka om att Elin sjöng singstar när vi var borta) som hon hickade när vi kom hem......Ha ha ha
Lämnade Saga på dagis och sen fortsatte vi till Simrishamn, intervjun gick bra....väntar på besked om ngn vecka. (Håll tummarna)

Under tiden Roger var inne på intervjun så passade jag på att ringa och Gratulera lilla mor på sin 55års dag...
Och jag ringde även Aleris och fick reda på min Op tid :) Vandrar på moln just nu....som man har väntat........

Passade även på att fylla i skafferiet när vi var där, storhandlade på Coop på vägen hem.

Nu på eftermiddagen så har vi ätit middag med mor och far, och sen druckit kaffe.... of course.....   ;)

Gjorde ett kap idag, har köpt oss en Kronans damcykel, svart och fin.....för bara en spottstyver * favvocykeln*
;)

Ha en fortsatt bra dag
Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0