Dags för en liten uppdatering

Det var ett tag sen jag skrev nu så det är dags med lite uppdatering......


Nu har jag avklarat 12:e dagens flyt med ett litet bakslag (hela familjen, maginfluensa) igår, syndade med 2dl proviva :(
men måste ju få magen iordning igen. Men idag har allt gått som på räls igen, mer taggad än någonsin.
Operationen närmar sig med stormsteg, och längtar så tills det är gjort. Är inte det minsta orolig eller nervös, men det kommer väl kvällen innan :)
Var som sagt och fick tagit mina prover....men det visade sig att man skulle vara fastande (bristande information) så det är bara att bege sig till VC igen och utsätta sig för provtagning.
Tänk....nu börjar snart min resa mot ett lättare och friskare jag, samt att självförtroendet får en skjuts på vägen vilket inte är dumt alls.

Imorgon kommer den stora utmaningen. Pappa lilla ska ha sitt 61års kalas.......med SMÖRGÅSTÅRTA, och jag ska dricka 2,5 dl cambridgesoppa, detta blir motigt, MEN JAG KLARAR DET, var så säker. Har inte kommit så här långt för att sabba det hela.
Många kramar
Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0